Hoe kunnen we je vandaag helpen?
Heb je vragen? Contact ons!
Heb je vragen? Contact ons!
Uiteraard is dit mogelijk!
Neem voor een snelle service contact op via ons e-mail adres [email protected]
Graag ontvangen wij de link naar het product en het gewenste aantal. Na ontvangst van jouw aanvraag zullen we je uiterlijk binnen 48 uur een voorstel doen. Wanneer je akkoord gaat met de offerte, zullen wij je verder begeleiden bij het bestelproces.
Bij het plaatsen van een zakelijke bestelling, zijn er de volgende betaalmogelijkheden:
De levertijd bij grotere aantallen zal circa 7-10 werkdagen zijn.
Neem voor de juiste informatie contact op met onze klantenservice per e-mail.
Het bestellen van grote aantallen valt onder noemer 'producten op maat', voor dit soort producten gelden andere voorwaarden in ons retourbeleid.
Voor meer informatie over het annuleren van uw zakelijke bestelling, raden wij u aan om contact op te nemen per e-mail.
Wij verzenden onze kortingscodes via de nieuwsbrief, via de banner op onze website óf op social media. Volg ons op Facebook en Instagram om geen enkele actie te missen!
Nog niet ingeschreven op onze nieuwsbrief? Schrijf je in en ontvangt direct een code voor 5% korting op jouw eerste aankoop!
Heb je een kortingscode ontvangen? Dan kan je deze invullen bij het plaatsen van je bestelling. Voordat je gaat afrekenen, heb je de mogelijkheid om de kortingscode in te vullen.
De korting zal direct in mindering worden gebracht op het totaalbedrag.
Blijkt de ontvangen kortingscode niet te werken? Bij de aanbieding staat vermeld aan welke voorwaarden de bestelling moet voldoen om gebruik te kunnen maken van de kortingscode.
Het kan ook zijn dat andere bedrijven kortingscodes verstrekken, die bij ons gebruikt kunnen worden. Als deze niet werken, zijn wij daar niet verantwoordelijk voor. Hiervoor dien je contact op te nemen met de verstrekkende partij.
Alle kortingen die we op de site tonen gelden op de adviesprijs. 1+1 gratis acties worden verrekend als 50% op de totaalprijs. 2+1 acties worden verrekend als 33,33% op de totaalprijs. 2e halve prijs acties worden verrekend als 25% korting op de totaalprijs.
Voordeeldrogisterij.nl kan niet aansprakelijk worden gehouden voor eventuele prijsfouten en tussentijdse wijzigingen in de actie.
Hoe pas je de actie toe?
Voeg zelf het totaal aantal producten toe aan je winkelmand, bij een 2+2 gratis voeg je dus 4 producten toe aan je winkelmand en krijg je er 2 gratis. De aanbieding wordt verrekend in de winkelmand als een percentage op de adviesprijs, in het geval van 2+2 gratis betekent dit 50% korting op de adviesprijs.
Voor sommige acties geldt dat combineren mogelijk is, dit staat dan bij het product vermeld. Zo kun je verschillende varianten mixen en van de actieprijs profiteren.
Voordeeldrogisterij.nl kan niet aansprakelijk worden gehouden voor eventuele prijsfouten en tussentijdse wijzigingen in de actie.
Voordeeldrogisterij.nl heeft naast alle aanbiedingen ook interessante kortingscodes. Ben je benieuwd welke? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief, zo ben jij als eerste op de hoogte van nieuwe kortingscodes!
Iedereen kan zich aanmelden voor onze nieuwsbrief. Het mailvoordeel van voordeeldrogisterij.nl is er voor jou! Geheel vrijblijvend en gratis. Je hoeft hiervoor geen klant te zijn óf te worden. Je kan je aanmelden via het inschrijf formulier.
Hierbij ontvang je direct een kortingscode voor 5% korting op je eerste bestelling!
Jammer om te horen dat je je wilt uitschrijven!
U kunt zich afmelden via de nieuwsbrief door op de knop 'uitschrijven' te klikken.
Via je account kan je al jouw persoonsgegevens inzien. Hiervoor dien je eerst in te loggen.
Klik op 'Login' en vervolgens op "Wachtwoord vergeten?" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Je ontvangt automatisch een e-mail met een link om je wachtwoord te veranderen.
Je kan hiervoor inloggen op onze website. Vervolgens ga je naar 'Mijn account'. Vanuit hier klik je op 'Mijn gegevens bekijken/wijzigen'. Hier kan je jouw gegevens aanpassen en opslaan.
Al jouw gegevens worden vertrouwelijk door ons behandeld. Wens je hier meer over te weten te komen? Dan kan je terecht bij onze privacy policy.
De garantieperiode is 1 jaar op apparaten met een stekker en een half jaar op onderdelen van deze apparaten. Sommige fabrikanten geven echter langer garantie, neem daarvoor contact op met onze klantenservice afdeling.
Op verbruikersartikelen vervalt de garantie na 30 dagen.
Onder verbruikersartikelen vallen producten die veelvuldig gebruikt worden en waarvan wij het gebruik hiervan niet kunnen controleren.
Raadpleeg bij storing altijd eerst de gebruiksaanwijzing. Vaak vind je achterin de gebruiksaanwijzing een tabel met storingen en mogelijke oplossingen. Indien de gebruiksaanwijzing je niet verder kan helpen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Elk apparaat wordt door onze retour-afdeling beoordeeld. Hierna beslissen wij welke passende oplossing zal worden geboden. Uiteraard word je hiervan op de hoogte gebracht per e-mail!
Indien je de bestelling wenst te retourneren, kun je hiervoor een retouraanvraag doen. Wanneer je een account op onze website hebt, kun je dit gemakkelijk doen door hierop in te loggen en naar de tab ´retouraanvraag` te gaan.
Wanneer je geen account hebt aangemaakt of uw bestelling is hierin niet zichtbaar, dan kunt u voor het aanvragen van een retour contact opnemen met onze klantenservice.
Bij Voordeeldrogisterij.nl heb je een retourtermijn van 30 dagen. Het retourtermijn gaat in op de dag dat het artikel bij je is geleverd. Het product kan alleen in ongebruikte staat en in de originele verpakking retour worden gestuurd. Mocht deze niet aan de voorwaarden voldoen, dan kan deze geweigerd worden.
Bijna alle producten mogen geretourneerd worden, met uitzondering van onderstaande artikelen:
– Hygiëneproducten waarvan de verpakking is geopend en/of het hygiëne zegel beschadigd is.
Het gaat hierbij voornamelijk om artikel zoals:
Oordopjes, Headsets, Oor reinigers. Ondergoed en BH's. Sanitaire goederen. Badmode. (Topdek)matrassen. Verzorgingsproducten, Sokken. Scheermesjes . Corrigerende (onder)shirts of ondergoed, Inlegzolen, Teen- of voetondersteuners, Haarproducten, Spierstimulator, Producten die in direct contact zijn met de huid, kussens, dekbedovertrekken en dekbedden.
– Op maat gemaakte producten en/of producten die speciaal voor jou worden (bij) besteld.
– Producten die zodanige gebruikssporen bevatten, dat het product onverkoopbaar is.
– Producten die terug worden gestuurd zonder originele verpakking.
Worden er één of meerdere van de bovenstaande artikelen alsnog geretourneerd naar ons, dan nemen wij jouw retour niet in behandeling en wordt deze aan je terug gezonden.
Je bent tevens aansprakelijk voor de verzendkosten, wanneer wij dit artikel weer naar je terug zenden.
Er wordt voor retourzendingen onderscheid gemaakt tussen verschillende oorzaken:
- Direct defect bij ontvangst, beschadigde levering.
- Verkeerd ontvangen goederen.
Neem hiervoor direct bij constatering van het probleem, contact op met onze klantenservice. Wanneer er schade zichtbaar is aan het pakket dat is geleverd, neem hier dan direct foto's van ter ondersteuning van je klacht. Uiteraard zorgen wij in dit geval voor een oplossing van het probleem.
- Niet naar verwachting.
In dit laatste geval heb je bijvoorbeeld het bestelde artikel in goede orde ontvangen, maar bedenk je je over jouw keuze en wil je het terugsturen.
Indien dit de reden is voor het retour zenden van jouw bestelling, zijn de retourkosten voor de consument zelf en worden deze niet vergoed door ons.
Na contact met onze klantenservice en akkoord voor een retourzending loopt het retourproces als volgt:
Helaas is het niet mogelijk om artikelen om te ruilen. Je kan hiervoor het beste een nieuwe bestelling plaatsen met de gewenste producten.
De levertijden van jouw bestelling zijn afhankelijk van de artikelen die je besteld. Bij elk artikel wordt op onze website aangegeven wat de levertijd is van het product. Indien je meerdere producten besteld, zal jouw bestelling te allen tijde worden verzonden aan de hand van het artikel met de langste levertijd.
Om onze milieu impact te beperken en de bezorgkosten voor jou zo laag mogelijk te houden, versturen wij alle bestelde producten in één zending.
De volgende levertijden worden gehanteerd:
U vindt de levertijden van alle producten op onze website. Deze staan vermeld in het groen, bij de prijs van het product.
PostNL Levering
Indien je niet thuis bent bij aflevering van je pakket, zal de bestelling bij de buren worden afgeleverd. Mocht dit ook niet mogelijk zijn dan zal je pakket naar een PostNL-locatie worden gebracht. Hier ligt jouw bestelling tot 7 dagen na levering, hierna zal het pakket retour worden gezonden.
Let op: PostNL hanteert geen 'niet thuis' briefjes meer. Voor de aflevering van je bestelling dien je de track en trace code in de gaten te moeten houden.
Budbee levering
Ben je niet thuis bij het afleveren van de bestelling middels Budbee? Dan kun je de levering zelf wijzigen middels de track en trace link of middels de Budbee app. Middels deze weg, kun je er ook voor kiezen om de zending te wijzigen door bezorg instructies door te geven of door het pakket naar een locker te laten verzenden. In de locker blijft het pakket 7 dagen beschikbaar.
Indien jouw pakket beschadigd geleverd is, is het essentieel dat hier een aantekening van gemaakt wordt. Is dit niet mogelijk en is er behoorlijke schade aan de doos? Weiger dan het pakketje en neem het niet aan.
Mocht je toch jouw pakket hebben aangenomen en schade terug vinden in de door u bestelde producten, dan kun je hiervoor het beste direct contact opnemen met onze klantenservice. Probeer indien mogelijk direct foto's te maken van het pakket. Zonder dergelijk bewijs, is het voor ons enorm lastig je hierbij verder te helpen.
Middels PostNL bezorgen wij enkel binnen Nederland en België.
Het is mogelijk om een ander afleveradres in te voeren dan het factuur adres. Bij het plaatsen van jouw bestelling kun je dit aangeven door te klikken op 'Ander afleveradres' en hier het adres invoeren waar het pakket naar verzonden dient te worden.
Heb je een incomplete levering ontvangen zonder enige opgaaf van reden hiervan? Enorm vervelend! Uiteraard willen wij dit graag voor je oplossen.
Wij verzoeken je vriendelijk om contact met ons op te nemen binnen 7 dagen na ontvangst van je pakket. Onze klantenservice helpt je graag met het oplossen van dit probleem.
Bij Voordeeldrogisterij.nl zijn er diverse veilige betaalmogelijkheden. Hierbij kun je gebruik maken van de onderstaande betaalmogelijkheden:
Indien je een order hebt geannuleerd of geretourneerd, zal de terugbetaling binnen een uiterlijk termijn van 10 werkdagen (14 dagen) plaats vinden. Terugbetalingen worden via de eerder gekozen betaalmethode aan u teruggestort.
Heeft u gekozen voor Riverty of Billink? Dan zal de factuur binnen het aangegeven termijn worden aangepast óf worden stopgezet.
Nee, het is helaas niet mogelijk om nog een extra product toe te voegen aan jouw order nadat deze geplaatst is. Wel kan je de bestelling annuleren als deze nog niet verzonden is. Dit kan je doen door contact met ons op te nemen, zowel telefonisch als via de e-mail.
De verwachte levertijden van onze producten staan vermeld bij het desbetreffende product. Bij Voordeeldrogisterij werken wij met verschillende levertijden, namelijk:
Om onze milieu impact te beperken en de bezorgkosten voor jou zo laag mogelijk te houden, versturen wij al uw producten in een keer. Dit houdt in dat het product met de langste levertijd bepalend is voor de levertijd van al jouw producten.
Ja, zolang jouw order nog niet is verzonden is er de mogelijkheid om deze kosteloos te annuleren.
Bij het plaatsen van een zakelijke bestelling óf grotere aantallen, gelden andere voorwaarden. Wij raden je hiervoor aan om contact op te nemen met onze supportmedewerkers. Zij informeren je graag verder!
Wanneer je via onze website een bestelling hebt geplaatst en een correct e-mailadres hebt opgegeven, dan ontvang je direct nadat je besteld hebt een e-mail met de orderbevestiging (check ook je spam box). Hierin staat een overzicht van jouw bestelling. Mocht je 2 uur na het plaatsen van jouw order nog geen bevestiging hebben gehad, neem dan contact met ons op.
Soms kan het voorkomen dat er een bestelling dubbel bij ons doorkomt. Een veelvoorkomende reden hiervoor is dat de betaalpoging is mislukt. In de meeste gevallen wordt dit ondervangen door ons systeem en worden dubbele bestellingen er direct tussenuit gehaald. Onder 'Mijn geplaatste orders' op onze website kan je zien welke order er nog openstaat.
Ja zeker! Je kan tijdens het bestellen aangeven dat je jouw bestelling wenst af te halen bij Voordeeldrogisterij in Zwolle. Na het plaatsen van de bestelling krijg je een bevestiging van jouw bestelling.
LET OP! De bevestiging van jouw bestelling, is geen bevestiging van het afhalen. Zodra je van ons een afhaalbevestiging hebt gekregen, heb je de bevestiging dat de order voor jou klaar ligt! Voor het afhalen van jouw order, dien je vooraf onze klantenservice te contacteren om een afspraak te maken.
Voor het afhalen kan je gebruik maken van al onze betaalmogelijkheden op de website die je ziet bij het afronden van je bestelling.
Het is helaas niet mogelijk om jouw bestelling contant te voldoen ten tijde dat je deze af komt halen.
U kunt op de volgende manieren contact met ons opnemen:
E-mail: [email protected] - reactie binnen 24 uur (op werkdagen).
Telefonisch: 038-4607121
Chat: Via onze live chat kun je direct contact hebben met een medewerker binnen openingstijden. Klik op het chat icoon rechts onderaan de website om een chat te openen.
Onze klantenservice is geopend van maandag tot en met vrijdag, tussen 10:00-17:00 uur.
Wij hechten veel waarde aan tevreden klanten. Het is mogelijk dat je ondanks onze inzet niet tevreden bent over de service die je hebt gekregen. Vanzelfsprekend horen wij dat graag, zodat wij er alles aan kunnen doen om jou alsnog tevreden te stellen.
Je kunt jouw klacht richten tot de afdeling Klachtenservice via [email protected]. Je krijgt altijd binnen 24 uur (op werkdagen) een reactie op jouw klacht.
ma-vr 10:00 t/m 17:00 uur
Binnen 1 werkdag antwoord
Social media
Marconistraat 1A
8013 PK Zwolle Bekijk op Google Maps